مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-06سياسي

همراهی قابل تقدیر اصناف / شرایط نارنجی ورامین 


تمام فعالیت ها و برنامه ریزی مسوولان در مقابله با بیماری کرونا تا زمانی که همراهی مردم را نداشته باشد، به نتیجه مطلوب ختم نمی شود.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: تمام فعالیت ها و برنامه ریزی مسوولان در مقابله با بیماری کرونا تا زمانی که همراهی مردم را نداشته باشد، به نتیجه مطلوب ختم نمی شود.

حسین کاغذلو در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: با گذشت دو هفته از اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان ورامین، دستاوردهای مناسبی از همراهی مردم با اجرای این طرح به دست آمده که خروجی آن را می توان در کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری در کل کشور مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: همراهی قابل تقدیر اصناف و مشاغل گروه های مختلف با اجرای این طرح باعث شد تا مسوولان شهرستان بیش از آن که به فکر چگونگی اجرای آن و یا برخورد با متخلفین باشند، وقت و تمرکز خود را به حوزه بهداشت و درمان معطوف کنند و این مهم جز با مشارکت آحاد مردم در اجرای محدودیت های کرونایی حاصل نمی شود.

وی گفت: با توجه به شرایط نارنجی شهرستان در شیوع ویروس کرونا، محدودیت های تردد خودروهای غیربومی به شهرستان ورامین و استان تهران همچنان ادامه دارد و این محدودیت از سه راهی حسن آباد- چرمشهر در جنوب شهرستان اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی قابل تقدیر اصناف / شرایط نارنجی ورامین 

همراهی قابل تقدیر اصناف / شرایط نارنجی ورامین